Trening Personalny

ZDROWIE

N

AKTYWNOŚĆ

}

WYTRWAŁOŚĆ

ENERGIA

Treningi personalne

W mojej ofercie znajdują się indywidualne sesje ćwiczeniowe, które odbywają się pod moim okiem. Dzięki takim spotkaniom moi Klienci mogą liczyć na odpowiednio dobraną listę ćwiczeń dostosowaną do umiejętności i potrzeb konkretnej osoby. Zestaw treningowy będzie ułożony tak, aby Klient mógł jak najszybciej osiągnąć zamierzony cel ćwiczeń.

Treningi personalne są skierowane do osób:

z nadwagą

z wadami postawy

nastawionych na sukces w zawodach sportowych

które potrzebują motywacji do systematycznego trenowania pod okiem specjalisty

SYSTEM TRENINGÓW

W zależności od oczekiwań oraz indywidualnych potrzeb Klienta z chęcią dobiorę najbardziej odpowiedni system treningów, jak również najlepszy program żywieniowy, który będzie uzupełnieniem do uprzednio przygotowanego programu ćwiczeń.

Z chęcią stworzę spersonalizowany system treningów dla osób:

Nastawionych na sukces

w zawodach sportowych. W takim przypadku ważna jest budowa mięśni, poprawa kondycji i koordynacji ruchowej oraz wytrzymałości. W zależności od rodzaju zawodów proponuję dostosowany pakiet treningowy.

Z wadami postawy

W takich przypadkach trening skupiony jest na wyeliminowaniu wady postawy lub jej ograniczeniu, pracą nad ogólną wydolnością organizmu oraz wzmocnieniu mięśni.

Które potrzebują motywacji

do systematycznego trenowania pod okiem specjalisty. Dla takich osób najważniejsze są regularne treningi w obecności trenera personalnego. To idealny sposób na aktywne i pożyteczne spędzenie wolnego czasu.

Z nadwagą

dla których specjalnie przygotowany komplet ćwiczeń będzie miał na celu zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej, zwiększyć ogólną wydolność organizmu oraz poprawić samopoczucie Klienta.

Trening Personalny to nie tylko ćwiczenia

Zestaw ćwiczeń wykonywanych pod okiem specjalisty to doskonały sposób na aktywne, pożyteczne i miłe spędzenie wolnego czasu. Dzięki treningom możesz zadbać o swoją formę i zdrowie, poznać nowych ludzi, spełnić swoje marzenia, a także dostać zastrzyk pozytywnej energii, która pomoże Ci w urozmaiceniu codziennej rutyny.


TRENINGI OBWODOWE

Trening obwodowy, zwany również TFW to bardzo intensywny plan ćwiczeń uwzględniający na każdej sesji treningowej wykonanie co najmniej jednego ćwiczenia na wszystkie główne grupy mięśniowe. Jest on bardzo wymagający, ale może z niego skorzystać każdy – zarówno początkujący, zaawansowany jak i te osoby, które oczekują szybkich efektów! Należy dodać, że są to zajęcia, które wymagają od trenującego dość dobrej wydolności oddechowej oraz wytrzymałości mięśniowej, dlatego osoby rozpoczynające przygodę z podobnym wysiłkiem fizycznym, powinny przygotować się na niezły wycisk.



TRENINGI MOTORYCZNE

Przygotowanie motoryczne jest fundamentalnym elementem we współczesnym sporcie. Właściwe przygotowanie fizyczne zawodnika do wysiłku startowego jest priorytetem i często decyduje o wygranej. Obecną ilość informacji, jaką możemy zdobyć o trenującym pozwala nam na utrzymanie jego formy na optymalnym poziomie bez ryzyka odniesienia kontuzji wynikającej z przeciążenia. Głównym elementem naszej pracy jest ocena fundamentalnych wzorców ruchowych jako podstawy do dalszego rozwoju zawodnika. Przygotowanie motoryczne to trening skierowany przede wszystkim do osób uprawiających sporty wyczynowo, na przykład piłkarzy.



TRENING PERSONALNY

Indywidualnie dopasowany do możliwości osoby ćwiczącej. Wykonywany pod okiem wykwalifikowanego trenera, trwający ok. 60 min z rozgrzewką oraz stretchingiem. Poziom trudności ćwiczeń dobierany jest w zależności od umiejętności i szybkiej adaptacji Klienta. Trening odbywa się na maszynach stacjonarnych, bądź wolnych ciężarach, typu sztangielki, sztanga. Przeznaczony również dla osób, których celem jest jedynie poprawa wydolności tlenowej, wzmocnienie osłabionych mięśni. Wiek nie ma tutaj znaczenia, plan treningowy opracowany na podstawie wywiadu i spostrzeżeń coacha.


TRENINGI NA WOLNYCH CIĘŻARACH

Bardzo wymagający trening przeznaczony dla osób, które mają styczność z ciężarami nie od wczoraj. Opiera się on wyłącznie na wolnym obciążeniu oraz ciężarze własnego ciała. Każdy dzień wiąże się z ćwiczeniami złożonymi, wielostawowymi. Dodatkowo stosuje się serie łączone w większości partii mięśniowych, aby zmaksymalizować pompę mięśniową. Trening został ułożony w ten sposób nie przypadkowo. Odizolowanie największych grup mięśniowych (plecy, nogi) pozwoli na wykorzystanie bardzo dużych ciężarów bez obawy, że zabraknie sił na mniejsze partie mięśniowe. Również dni treningowe mają duże znaczenie. W strefie wolnych ciężarów przeprowadzam ćwiczenia przy użyciu różnorodnych hantli, sztang, wyciągów, ławek do wyciskania.

Zapisz się do mnie już DZISIAJ

Sprawdź jak skuteczny może być indywidualnie dobrany program treningowy specjalnie dla Ciebie.
Zapisz się